
De essentie van Kou: Stoutmoedig
Omdat ik zelf constant bezig ben mezelf te ontwikkelen, moet dat natuurlijk ook een kernwaarde van Kou zijn. Kou ontwikkeld zich verder, maar ik ook. Zo wil ik mensen aansporen om ook lef te tonen en te gaan voor wat ze het allerliefste willen.
‘Lef tonen, jezelf zijn en bouwen aan je droom’
Dat kan in sommige gevallen knap lastig zijn, vaak gaat dromen verwezenlijken gepaard met het hebben van veel geld of onmogelijke contacten. Maar als je stopt proberen dan loop je ze zeker mis!
En ja, natuurlijk denk je vaak; waarom kies ik niet voor de makkelijke weg? Een baan zoeken, zoals de meeste van ons, maar word ik daar gelukkig van? Op dit moment in ieder geval niet. Het langzaam ondervinden van de juiste wegen voor het bouwen van een merk. Netwerken en het binnenstappen bij potentiële verkooppunten in binnen en buitenland is momenteel de orde van de dag. Én niet te vergeten; vooruit denken. Hoe moet de collectie er volgend jaar uit zien? Wat mist? En wat kan beter?
Ik denk dat de grote onderliggende gedachte is, dat je altijd moet werken vanuit je passie. Dan haal je de voldoening en het punt van je dromen vanzelf. Ongeacht het feit dat je wellicht elk moment van de dag, de week en de maand met je ‘werk’ bezig bent.
Wat ik met Kou in ieder geval durf, is ‘durven anders te zijn’ dan het bestaande wintersport aanbod. Kou Sportswear kiest dan ook specifiek voor de focus op bovenkleding en accessoires. Geen skipakken? Nee, geen skipakken! Wintersportkleding uit zijn verband halen, mensen tot nadenken zetten, maar het zicht op de besneeuwde bergtoppen niet verliezen. Dát is Kou!
Daarbij hoort natuurlijk een statement item;

Skipulli stars orange.com
Keep beleving in your dreams, because they can come true!
XoXo