
Building a brand
Ondertussen zijn we een aantal weken online en stromen de eerste reacties over de collectie binnen. Het merk word door zowel retailers als consumenten goed ontvangen. Mensen vinden de collectie mooi, maar vooral door inkopers van retailers bestempeld met ‘goede kwaliteit’ waar ik ook erg naar gestreefd heb in de voorbereiding van deze collectie het afgelopen jaar. Die missie is alvast volbracht.
‘Fashionable, Affordable en Quality waren de key punten van mijn missie’
Daarnaast is het nu zaak te bouwen aan een ‘brand’. Ik moet naamsbekendheid krijgen, volgers op facebook en op instagram. Het benaderen van winkels in zowel Nederland als Oostenrijk. Begin deze week werd daarvoor al een goede voorzet gedaan door Manon Meijers. In haar blog werden maar liefst 3 items van mijn collectie getoond als ‘de mooiste skikleding waarmee jij op de piste moet shinen’. Stiekem al best trots op wat er tot nu toe al staat!
Om verder te bouwen aan naamsbekendheid hebben de dames van LOFT uit Hilvarenbeek mij de kans gegeven met mijn collectie aanwezig te zijn op hun Black Friday Event, waarop ik natuurlijk geen nee zei. Dus a.s. vrijdag 24 november ben ik van 12:00 tot 22:00 aanwezig bij LOFT aan de Diessenseweg 25 in Hilvarenbeek.
‘You’re welcome to visit!’ -Xx-